2013. november 6., szerda

Szerdavan


Huu, most megint nagyon aktivkodok, aztan majd napokig nem hallotok rolam semmit :)

Csak jelezni szerettem volna, hogy ha van valaki kozuletek az Instagram nevezetu oldalon (aki meg nem ismerosom ott), akkor az megtalal.
Oda szoktam meg kepeket rakosgatni, ha ihletet kapok.

A nevem az e-mail cimemben megjelolt nevvel azonos.

Ma keszitettem a Potyirol uj kepeket, majd rakok fel beloluk. Kicsit rakattantam a fenykepezgetesre, egyreszt Lacko miatt, hogy neki is jusson abbol, ami velunk tortenik egy nap, masreszt biztos vagyok benne, hogy par ev mulva folyamatosan ezeket fogjuk nezegetni :) Mar most is az ujszulottkori babakepekkel nosztalgiazunk :)
Azert nem vagyok a gyerek szajaban folyamatosan a telefonnal, de a kozelben van, hogy ha esemeny van, akkor azt akar gyorsan le is tudjam kapni. Nem szeretnem, ha Panka olyan gyerek lenne, aki folyamatosan a szulei telefonjaval jatszik, mert az a vilag legerdekesebb dolga, ugyhogy kesobb szepen rakom majd el elole es legfeljebb nem lesz annyi kep...

Azer' nekem is vannak elveim :)

4 megjegyzés:

  1. Nem minden képet tudtam megnyitni, nagyon cukik amúgy :) Hogyan kell erre az izére regelni? Facebook-on keresztül? Én tuti nem fogok képeket feltölteni, csak megnézném a tieidet :)

    VálaszTörlés
  2. Zsuzso, ugy kell, hogy le kell tolteni az Instagramot, mint alkalmazast a google-ban, aztan regelsz es mar nezelodhetsz is. Kb. az a lenyege, hogy beirhatsz barmilyen cimszot es talalsz ra mindenfele kepeket :) Az egesz vilagrol. Meg nezheted csak azoknak a kepeit is, akiket kovetsz. Pusszka

    VálaszTörlés
  3. Szia nyomedlim! Hát én se nagyon vágom ezt az instagrammos izét.... majd azért próbálkozok! :) valahogty azért probálom meglesni a tündérkéteket.... az nagyon jól teszed ha igyekszel megörökíteni a pillanatokat, hiszen mindig mit mondtak anyáink? olyan hamar felnőttünk hogy észre se vették:D ugyhogy kattingass csak:D

    VálaszTörlés